chicago
Wikimediacommons
 
Het beeld van de Conventie: enthousiaste Democraten
De farewellspeech van Biden (na applaus, minutenlang)
Klonk fel en zelfverzekerd, niet echt als een zwanenzang
Geen woord omtrent het feit dat hij het strijdperk moest verlaten
 
Het Democratisch feestje dat nu plaatsvindt in Chicago
Wordt tandenknarsend op de voet gevolgd in Mar-A-Lago
 

Log in

Gebruikersnaam en wachtwoord:

Zoeken

Forum Recent

Uit het archief

6 december

6december4
 
Ik zat dus gisteravond keurig recht 
Zong luidkeels "Jongens, heb je ‘t al vernomen?" 
"Hij komt" en "Zie de maan schijnt door de bomen" 
Toen heel lang "Kom maar binnen met je knecht"
 
Geen Sint, geen Piet en geen cadeau, maar later 
Kreeg ik, echt nooit gedacht, een flinke kater