Het geeft in deze krappe tijd geen pas
voorzien te zijn van welvende contouren.
't Is raadzaam fluks de corpus in te snoeren
voor wie nog ruim zit in zijn overjas.
Wanneer de maaiers komen naar het gras
moet zich de rijkaard zeker niet verroeren.
Het geeft in deze krappe tijd geen pas
voorzien te zijn van welvende contouren.
Een kleine stap slechts van de armenkas
is het naar ouderwetse volksoproeren.
Dus iedereen gewoon eruitbonjouren,
wat vroeger nogal eens het antwoord was,
geeft juist in deze krappe tijd geen pas.
Waarom heb ik geen Karma? Wat wil dat trouwens zeggen? de zoekfunctie geeft geen uitsluitsel.
Wellicht komt mij in deze krappe tijden Karma wel goed van pas!
Ik vind het een goede vraag van Hannelly. Ik heb mezelf ook afgevraagd wat dat karma nu precies inhoudt.
Jammer dat de moderator niet op zo'n vraag ingaat. Maar hij krijgt een tweede kans, want ik voeg mijn vraag bij die van Hannely. Misschien kan hij tevens uitleggen waarom het uploaden van een foto bij je profiel niet werkt (behalve bij Ben Hoogland.)
Alvast een antwoordje van mij:
1. Karma is een soort 'like/dislike'-functie, komt standaard mee met de forum-software waar de site op is gebaseerd. Ik zal Hannelly dadelijk een puntje proberen toe te delen
2. De afbeeldingsfunctie werkt mogelijk niet meer. Ik heb net een galerij-kikkertje bij mijn profiel gezet, maar zie het vrolijke ventje hier inderdaad niet.
Ik heb zojuist even onderzocht of het uploaden van een nieuwe foto lukt. Er zit een goedkeuringsslag van de moderator tussen. So far, so good. Ik wacht af wat er verder mee gebeurt.
Wat mij betreft mag die hele avatarbusiness er geheel worden afgehaald inclusief dat karmagedoe (heb ik makkelijk lullen met 5 punten?)
Laten we het bij de kerntaak houden: goede gedichten produceren en daar (diep)zinnig over discussiëren.
Mijn karma is geslonken van vier naar twee. Ik weet niet weet wie,wat en waarom. En het maakt me ook niet uit. Goede gedichten, daar gaat het inderdaad om. En het genoegen er van
Ik het tweemaal op je plusje gedrukt bij de karma, maar het is toch maar met eentje toegenomen.
Ik vond het opeens zo sneu, van vier naar twee...
Hoewel het karma concept mij nog immer duister is.
mocht ik ooit opnieuw, na dit leven,
een ander bestaan zin gaan geven
dan graag als poëet
maar wel een die weet
hoe karma bijeen wordt geschreven
Ook nieuwe forumleden zijn aan de slag gegaan met het collagebolleke in de hoop op een grote prijs en eeuwige roem. Zie de inzending van Ben Hoogland in het groot door op Lees meer te klikken.