|
Welkom,
Gasten
|
|
Ie 'ok?
Kun ie vaak 'ok, a's ik, mangs lang van noarigheid niks vin'n? Nou 'ok, heb ik nog a'ied nie 'vön'n wat ik an't zuuken bin... Bij elkeneen kleurt alles veur de kerst a' rood en gruun, maar hier ligt nog sinds Poasen ärgens eier in de tuun. (I Still Haven't Found What I'm Looking For - U2) Waarschuwing: Spoiler! [ Click to expand ][ Click to hide ] Voor de duidelijkheid hier de beoogde beklemtoning: Kun ie vaak 'ok, a's ik, mangs lang van noarigheid niks vin'n? Nou 'ok, heb ik nog a'ied nie 'vön'n wat ik an't zuuken bin... Bij elkeneen kleurt alles veur de kerst a' rood en gruun, maar hier ligt nog sinds Poasen ärgens eier in de tuun. En de ongerijmde (niet-vormvaste) Nederlandstalige variant: Kun jij vaak ook, als ik, soms van de narigheid niets vinden? Nu ook, heb ik nog altijd niet gevonden wat ik aan het zoeken ben... Bij iedereen kleurt alles voor de kerst al rood en groen, maar hier liggen nog sinds Pasen ergens eieren in de tuin. |
|
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.
Bedankt door: Niels Blomberg, Peter de Liefde, Louise Dorren, Wim Meyles, Jaap Bakker, John de Rooy, René Turk, Han Marinus
|

Frits Criens
Bas Boekelo
Wim Meyles