Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij

Onderwerp: Op een adellijke hond

Op een adellijke hond 01 mrt 2025 14:57 #1

  • John de Rooy
  • John de Rooy's Profielfoto
  • Offline
  • Forumgod
  • Berichten: 1554
  • Ontvangen bedankjes 2511

Copilot

Op een adellijke hond

Een hond sprak te Felicidade
Als jij me niet smeekt om genade
Dan ben je heel braaf
Je speelt dan mijn slaaf
En ik jouw Markiesje de Sade
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.
Tijd voor maken pagina: 0.110 seconden

Log in

Gebruikersnaam en wachtwoord:

Zoeken

Forum Recent

Uit het archief

De herdertjes




Ik was die nacht de schapen aan het tellen
Het waren er, zoals gewoonlijk, vijf
Ze lagen bij de cederboom te slapen

Het sneeuwde en de kou trok in mijn lijf
Dus ik ging even nieuwe takken rapen
Voor op het kampvuur waar ik graag bij zit

Daar hoorde ik die jengelende knapen:
Zo'n engelboyband met hun nieuwste hit
Ik riep mijn maten en er kwamen rellen

Ze hadden graag de nacht wat opgeleukt
We hebben ze compleet naar God gebeukt