Het vrije vers

Bevrijd van vormloosheid

Omdat light verse lééft

Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij

Onderwerp: Beveiliging aangescherpt

Beveiliging aangescherpt 30 mei 2016 22:57 #1

• Klussenier
  • Klussenier's Profielfoto
  • Sleutelaar en Redactielid
  • Ontvangen bedankjes 56
De heidense horden hakkers zijn weer huiswaarts, of elders aan het stormrammen. De beveiliging is aangescherpt, het kan zijn dat je - zelfs per abuis als je vredelievende puur prosodische doelen hebt - wordt geblokkeerd. Dan volgt een melding dienaangaande. Ik krijg er meldingen van, maar kan meestal niet zin of het een vertrouwde gebruiker betreft. (Overigens heb ik nu ook meldingen aangezet per mail mbt mislukte inlogpogingen, dat zijn er zeer velen per dag, de robots, trollen en hunnen zijn buitengewoon hongerig.)
Mocht er iets zijn, als altijd geef een gil richting arjankeene kringelding gmail punt com.

Met groet van de poortwacht.
Arjan
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Beveiliging aangescherpt 30 mei 2016 23:59 #2

Dank je, Arjan, voor al je inspanningen. We zijn ons te weinig bewust, ben ik bang, van alles wat er achter de schermen moet gebeuren om dit forum 'live' te houden.

Als teken van dank laat ik mijn lange vlecht uit het torenkamervenster bungelen ;)
Laatst bewerkt: 31 mei 2016 00:00 door Hendrikje de Koning.

Beveiliging aangescherpt 31 mei 2016 17:24 #3

• Joke de Groot
  • Joke de Groot's Profielfoto
  • Forumgod
  • Ontvangen bedankjes 158
Goed werk!
Bijlagen:
Tijd voor maken pagina: 0.179 seconden

Log in

Gebruikersnaam en wachtwoord:

Zoeken

Forum Recent

Uit het archief

Schots plagiaat

Die Schotten zijn er snel bij om een vertaling te maken van ons koningslied op de oorspronkelijke melodie van Ewbank die terecht de beschuldiging van plagiaat van de hand wees. Wel een beetje jatwerk van die Schotten, maar je moet ze nageven: wie eenmaal dit beluisterd heeft zal ons koningslied niet meer helemaal je dát vinden.

[youtube]rbb9aRSQpsY[/youtube]