Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
Scherpe stellingen

Onderwerp: gluren bij de buren

gluren bij de buren 21 okt 2022 17:29 #1

• Bas Boekelo
  • Bas Boekelo's Profielfoto
  • Forumgod
  • Ontvangen bedankjes 1397
Beste oud-deelnemers en cultuurliefhebbers,

Aanmelden voor Gluren bij de Buren is weer mogelijk! Op 5 februari 2023 vindt het grootste en gezelligste huiskamerfestival plaats in maarliefst 22 gemeenten in Nederland. Je kunt jouw act of locatie tot en met zondag 18 december aanmelden.

ACT?
Ben jij een rapper, goochelaar, verhalenverteller, balletdanser of bassist in een jazzband? Of iets totaal anders dat op een podium past? Acts worden gekoppeld aan geschikte huiskamers en je treedt op in een intieme setting. Meld je aan als act!
LOCATIE?
Meedoen als host van jouw huiskamer betekent dat je voor één dag de directeur mag zijn van jouw eigen podium. Er wordt drie keer een klein feestje bij je thuis georganiseerd dat jij mag hosten. Meld je aan als host!
Meld je jouw act of locatie (weer) aan voor Gluren bij de Buren? Nodig vooral alle vrienden, familie, huisgenoten en buren uit om zich ook aan te melden!
Algemene informatie
Aanmelden: tot en met 18 december
Datum: zondag 5 februari 2023
Tijden: 12:00 - 17:00 uur
Website: www.glurenbijdeburen.nl
Gluren bij de Buren 2023 vindt plaats in Alphen aan den Rijn, Amersfoort, Assen, Baarn, Beverwijk, Bloemendaal, Delft, Den Haag, Ede, Emmen, Enschede, Gouda, Haarlem, Helmond, Hilversum, Leiden, Nieuwegein, Nijkerk, Nissewaard, Utrecht, Zeist, Zoetermeer.
Gluren bij de Buren komt ook terug in de zomer. Daarover snel meer informatie.
Met vriendelijke groeten,
Team Gluren bij de Buren
Uitschrijven / Gegevens wijzigen
Powered door YMLP
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.
Tijd voor maken pagina: 0.112 seconden

Log in

Gebruikersnaam en wachtwoord:

Zoeken

Forum Recent

Uit het archief

Cancan