cupboard
Wikimedia Commons
 
Jong grut en alle vier ADHD’er,
als ik wil dichten, krijst er wel een uk.
Ik word steeds minder schrijver, meer corveeër,
nooit tien minuten werken aan één stuk.
 
Hoe moet ik omgaan met mijn deadlinejuk?
Ik heb geen heidehut, geen onderzeeër,
ik ben verdorie vader, geen ME’er,
op welke leeftijd worden ze gedweeër?
 
Gedoe in plaats van dichterlijk geluk:
de eerste, tweede, derde, vierde druk.
 

Log in

Gebruikersnaam en wachtwoord:

Zoeken

Forum Recent

Uit het archief

Project P




[Rondeau prime] Na de grote storing bij T-Mobile

Hallo, zegt u het maar, T-mobile-klant!
Wat kan de klantenservice voor u doen?
U kon niet bellen, zegt u? Oh, en toen?
Helaas, uw klachten schuif ik aan de kant
Die dingen hoor ik uit het hele land
Nu niet gaan schelden, waar is uw fatsoen!
Hallo!

T-mobile gaat niets compenseren, want
U bent tenslotte maar met twee miljoen
Ik kan eenvoudigweg niets voor u doen
Bij storingen stelt niemand zich garant
... hallo?