|
Welkom,
Gasten
|
|
Debat
Het ongedierte heeft zich in de Kamer Als volksvertegenwoordiger vermomd Sist zacht over omvolken en het gromt Het maakt debatten steeds onaangenamer Met dreiging en misleiding als tactiek Verpakt als recht je mening vrij te uiten Gaat het zich ruim en ongeremd te buiten Aan oude xenofobe retoriek Het provoceert en sart en tart de regels Net als gebroed dat je van vróeger kende Gedijt het slechts bij chaos en ellende Maar kruipt bij daglicht weg onder de tegels Met hoofd en hart moet je ze wéér bestrijden Om niet naar boze tijden af te glijden |
|
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.
|

Wie is het die zijn mensenhaat verspreidt
Jneid
Wie is het die zijn boze teksten slijt
Jneid
Van wie zijn wij helaas nog niet bevrijd
Dat is die boze vent, imam Jneid
Wie is het die geloofsvrijheid bestrijdt
Jneid
En mensen ongelovigheid verwijt
Jneid
Wie willen we het liefst vandaag nog kwijt
Dat is die boze vent, imam Jneid
Wie is het wiens vertrekken wordt bepleit
Jneid
Die’t moslimvolkje in ons land misleidt
Jneid
Wie móét hier weg , het is de hoogste tijd
Dat is die boze vent, imam Jneid
Dat is die boze vent, imam Jneid