Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij

Onderwerp: Debat

Debat 01 juni 2026 09:01 #1

  • Niek Kalberg
  • Niek Kalberg's Profielfoto
  • Offline
  • Forumgod
  • Berichten: 1522
  • Ontvangen bedankjes 3193
Debat

Het ongedierte heeft zich in de Kamer

Als volksvertegenwoordiger vermomd

Sist zacht over omvolken en het gromt

Het maakt debatten steeds onaangenamer

Met dreiging en misleiding als tactiek

Verpakt als recht je mening vrij te uiten

Gaat het zich ruim en ongeremd te buiten

Aan oude xenofobe retoriek

Het provoceert en sart en tart de regels
Net als gebroed dat je van vróeger kende

Gedijt het slechts bij chaos en ellende

Maar kruipt bij daglicht weg onder de tegels

Met hoofd en hart moet je ze wéér bestrijden

Om niet naar boze tijden af te glijden
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.
Tijd voor maken pagina: 0.117 seconden

Log in

Gebruikersnaam en wachtwoord:

Zoeken

Forum Recent

Uit het archief

Jneid



Wie is het die zijn mensenhaat verspreidt
Jneid
Wie is het die zijn boze teksten slijt
Jneid
Van wie zijn wij helaas nog niet bevrijd
Dat is die boze vent, imam Jneid

Wie is het die geloofsvrijheid bestrijdt
Jneid
En mensen ongelovigheid verwijt
Jneid
Wie willen we het liefst vandaag nog kwijt
Dat is die boze vent, imam Jneid

Wie is het wiens vertrekken wordt bepleit
Jneid
Die’t moslimvolkje in ons land misleidt
Jneid
Wie móét hier weg , het is de hoogste tijd
Dat is die boze vent, imam Jneid
Dat is die boze vent, imam Jneid