Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij

Onderwerp: Doppenflop

Doppenflop 16 juli 2025 14:10 #1

Doppenflop

Wie inschenkt uit een plastic fles of pak,
loopt sinds een tijdje met de dop te stoeien.
Die zit maar in de weg, wat leidt tot knoeien,
gemopper en een laag gebruiksgemak.

Zo’n nieuwe dop is iedereen tot last.
En beter voor ons leefmilieu? Ja, vast!
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.
Bedankt door: Hendrikje de Koning
Tijd voor maken pagina: 0.143 seconden

Log in

Gebruikersnaam en wachtwoord:

Zoeken

Forum Recent

Uit het archief