Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij

Onderwerp: Rode Duivels

Rode Duivels 03 juli 2024 12:07 #1

  • Paul
  • Paul 's Profielfoto
  • Offline
  • Forumgod
  • Berichten: 392
  • Ontvangen bedankjes 269
RODE DUIVELS

Het is voor de Duivels niet fijn
ze bleken op ‘t voetbalfestijn
in Duitsland helaas
spijts Doku en Faes
geen baas boven baas
maar simpel een maatje te klein.
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Rode Duivels 03 juli 2024 16:18 #2

  • Wim Gabriels
  • Wim Gabriels's Profielfoto
  • Offline
  • Forumgod
  • Berichten: 575
  • Ontvangen bedankjes 1750
De oplossing

Het was daar in Düsseldorf schrikken,
Tedesco mag vast wel beschikken.
Maar na dit verlies
volgt thans mijn advies:
ze moeten Vanhaezebrouck strikken!
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Rode Duivels 03 juli 2024 18:23 #3

  • Paul
  • Paul 's Profielfoto
  • Offline
  • Forumgod
  • Berichten: 392
  • Ontvangen bedankjes 269
GRINTA GEVRAAGD

Hein zou het tij best kunnen keren
door drastisch te interveniëren
de elf strikt bekeken
zijn schapen gebleken
die hij dient te enthousiasmeren.
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.
Tijd voor maken pagina: 0.124 seconden

Log in

Gebruikersnaam en wachtwoord:

Zoeken

Forum Recent

Uit het archief