Gebruikersnaam en wachtwoord:
1.Dat is genoeglijk zegUitgebreid tafelenLekker gezellig enBijna voor nopHiep hiep hoera voor hetAll-you-can-eat-buffetSchaamteloos schep ikM’n bord maar eens op2.Bord maar eens opscheppenHop naar het viskraampjeLekker een palingEen schol en een scharStrakjes dan pak ik dieBoerengehaktschnitzelEerst maar een biertjeDus op naar de bar3.Op naar de barbecueWat zal de keuze zijnVlees van het varkenHet lam of de os?Weet je, ik ga voor dieCasselerribkluifjesGaandeweg maak ikMijn broekriem reeds los4.Broekriem reeds losgemaaktTerug naar de vleesbalieEn naar het bierOp het buitenterrasKijk eens wat heerlijk, eenPeperhacheeschotelTijd voor mijn zesdeEn zevende glas5.Zevende glas geleegdHeb ik mijn taks bereikt?Nee joh, straks loop ikWeer snel naar het fustIs er nog plaats voor eenDönerkebabbroodje?Tuurlijk! Zo niet?Neem ik eventjes rust6.Eventjes rustpauzeKlein beetje uitbuikenDaarom verkies ikDie sorbet maar nietLater wellicht nog watStracciatella-ijsWant de formule blijft‘All you can eat’7.All-you-can-eat-buffetBoerengehaktschnitzelCasselerribkluifjes(Fles uit de kroeg)PeperhacheeschotelDönerkebabbroodjeStracciatella-ijsDat is genoeg!