|
Welkom,
Gasten
|
|
Voor jou
Ik hou van jou, ik blijf het steeds herhalen, Bazuin het luid de hele wereld rond Per flessenpost, tamtam of rooksignalen Dat ik in jou de grote liefde vond Bazuin het luid de hele wereld rond! Dit moet je vriend en vijand laten weten Dat ik in jou de grote liefde vond Ik hou van jou, dit mag je niet vergeten Dit moet je vriend en vijand laten weten: Het leven kan door jou al niet meer stuk Ik hou van jou; dit mag je niet vergeten Jij bent begin en eind van mijn geluk Het leven kan door jou al niet meer stuk - De tekst heeft al een baard en grijze haren - Jij bent begin en eind van mijn geluk Dat blijf ik jou het liefst rechtstreeks verklaren De tekst heeft al een baard en grijze haren: Ik hou van jou, jij spant voor mij de kroon Dat blijf ik jou het liefst rechtstreeks verklaren En soms per e-mail, tweet of telefoon Ik hou van jou, jij spant voor mij de kroon Per flessenpost, tamtam of rooksignalen En soms per e-mail, tweet of telefoon: Ik hou van jou, ik blijf het steeds herhalen Frits Criens |
|
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.
|
Metamorfosekaart:
Onschuld, betovering!
Zó had de wereld
Altijd moeten zijn
En deze voorstelling
Perfectionerende:
Canada kaasland
En Mexico wijn