"Met schijnbaar gemak weet jij steeds weer nieuwe inspiratie aan te boren en dat leidt vaak tot mooie resultaten."
Hoi Nando,
Dank voor je reactie op mijn vriendelijk verzoek en voor dit compliment.
"Het verbaast mij ook enigszins, dat ik jouw naam nog niet aan de deelnemerslijst van deze afbaksonnettenkrans heb mogen toevoegen."
Dat wil ik dan graag even toelichten: ik ben, zoals eerder gezegd, een liefhebber van het afbakvers en heb daarom zeker serieus overwogen om ook weer aan deze ronde mee te doen.
Echter, de inspiratie die jij mij toedicht komt helaas niet altijd zomaar aanwaaien.
Ook bij herhaalde lezing van
de regels die jij hebt bedacht, kwam er bij geen van de regelparen een idee in me op voor een onderhoudend of logisch verhaallijntje met een pakkende clou. Tot nu toe was me dat bij alle voorgaande afbakverzen wel gelukt, maar bij deze jammer genoeg niet.
Dus mocht het oh zo vermakelijke en leerzame afbakvers nou onverhoopt, zoals jij vreest, "tot in de eeuwigheid in afbakronde 51 blijven hangen" dan kan dat onmogelijk aan mij liggen als trouwe deelnemer aan álle afbakverzen sinds mijn aankomst hier op hvv. Met deze als de bekende uitzondering die die regelmaat bevestigt.
Mocht jouw vrees echter bewaarheid worden, dan wacht ik geduldig af tot die eeuwigheid voorbij is. En ook nog wel een paar dagen langer.
Vriendelijke groet,
Maarten