Welkom,
Gasten
|
|
vandaag zet ik mijn beste beentje voor
de mensheid kan een heel stuk positiever ik stuur alleen nog dierenfilmpjes door met warmte strooien, niets doe ik nu liever we gaan gebogen onder zoveel leed de mensheid kan een heel stuk positiever een crisis is beslist aan ons besteed gebocheld lopen wij door onze straten we gaan gebogen onder zoveel leed we weten over alles mee te praten want iedereen is altijd maar online gebocheld lopen wij door onze straten voortdurend nemen wij een nieuw design die fijne telefoon is een verslaving want iedereen is altijd maar online waar gaat het toch naartoe met de beschaving? die fijne telefoon is een verslaving vandaag zet ik mijn beste beentje voor ik stuur alleen nog dierenfilmpjes door |
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.
|
Het is net bekendgemaakt: er gaat een minderheidskabinet komen van VVD en CDA, met gedoogsteun van Wilders. Het CDA werkt volgens haar beginselprogramma alleen samen met democratische partijen, niet met ondemocratische bewegingen met een Leider, maar gedogen is geen samenwerken en als je op vrijdag geen vlees mag eten, eet je toch vis? Het is wel een Ballade Royale waard, deze normenenwaardentruc (gratis weggevertje voor de ollekebollekeliefhebber).