Joho! Joho! Haal op die ankerboei!
De verte roept, vaarwel mijn lieve Knier!
Ik schaterlach, ik brandschat en ik knoei
Met rum en port, met brandewijn en bier
Ik kielhaal en palaver en ik roei
Terwijl ik steeds op plundertochten broei
Ik haat de Spanjaard, maar bemin de Ier
Wie onze vlag ontwaart zegt zachtjes: 'Oei'
Hoewel ik hem soms voor de galg wat kier
Is dit een wervingsspot voor boekanier

Log in

Gebruikersnaam en wachtwoord:

Zoeken

Forum Recent

Uit het archief

Segregatie



Ik deed het met Soraya en Tatjana
Met Isis, Mei Li, Ülgen en Michèle
De schone Ute, Saga en Adèle
En ook met Blodwynn, Fillywick, Cortana

Maar múlticultureel ben ik toch niet
Ik integreer me suf, maar wel per griet