Bruinekroeg
Copilot



Ik sprak mijn maatje Sjaak en die zei: 'Kijk,
Nou krijgt die gast een vliegtuig van Qatar
En jij van mij een pilsje in de bar
Het is naar mijn idee een hoop gesjeik'

Log in

Gebruikersnaam en wachtwoord:

Zoeken

Forum Recent

Uit het archief

Welkomstcomité

"steeds weer die doedelzak!"
schipper uit Engeland
doet zijn beklag
in een Zuid-Spaanse kroeg

"meer ik net aan op mijn
Torremolinosreis
staat er zelfs daar weer
een Schot voor de boeg"