Het leven is dan één groot feest

Maar lig ik eenmaal in het graf

Dan vind ik het wel mooi geweest;

Die afterparty sla ik af

Log in

Gebruikersnaam en wachtwoord:

Zoeken

Forum Recent

Uit het archief

Heavy

[youtube]zUpTJg2EBpw[/youtube]

‘En wat maakt ú meneer?’
‘Ollekebollekes’
‘Dan krijgt u géén
Ondersteuning van ons
 
Want dat staat niét op de
Zwareberoepenlijst
Doe dan wat anders
En laadt sixteen tons'