Ik leef graag ruim en comfortabel
maar alles lijkt te klein voor mij.
Zo werd mijn leven miserabel.
Mijn schoenen knellen. Allebei!
Het fietshok is te nauw bemeten,
ik pas niet op de keldertrap.
En altijd moet ik rechtstaand eten,
de keuken is gewoon te krap.
Mijn mok, daar zit een muizenoor aan.
De tuin is ook al ondermaats.
Zo kan ik nog wel even doorgaan,
helaas is hier te weinig plaats.
 

Log in

Gebruikersnaam en wachtwoord:

Zoeken

Forum Recent

Uit het archief

Groeten uit Drenthe (Groeidicht)

1

Vandaag weer eens de fiets bestegen
Dat hoefde nou niet zo voor mij
Maar verder valt het hier niet tegen

2

Vandaag weer eens de fiets bestegen
(Hier dé manier van voortbewegen)
Een bos gezien en heel veel hei
Dat hoefde nou niet zo voor mij
Natuur was dat niet iets voor legen?
Nou ja, de dag is weer voorbij
Maar verder valt het hier niet tegen

3

Vandaag weer eens de fiets bestegen
Zij wou graag naar een reuzenkei
En fietsen is naar men mij zei
Hier dé manier van voortbewegen
Een bos gezien en heel veel hei
Dat hoefde nou niet zo voor mij
Natuur was dat niet iets voor legen?
Nou ja, de dag is weer voorbij
Vanavond iets van balkenbrij
En morgen zwaarbewolkt met regen
Maar verder valt het hier niet tegen

Denken jullie aan de Groeidichtwedstrijd? De voorwaarden lees je op 1 november.